اطلاعیه

از دانشجوی برتر دانشگاه لرستان تقدیر بعمل آمد

۱۳۹۴/۰۶/۱۵

 

 

 

در پی کسب رتبه اول کارشناسی ارشد رشته آب و هواشناسی در کنکور سراسری توسط آقای ایوب جعفری، دکتر خسرو عزیزی از ایشان تقدیر بعمل آورد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان: روز گذشته و در محل دفتر ریاست دانشگاه دکتر خسرو عزیزی با اهداء لوحی از آقای جعفری تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در این لوح تقدیر که به امضاء دکتر عزیزی رسیده آمده است:

دانشجوی گرامی آقای ایوب جعفری امروزه حرکت عظیم علمی درکشور عزیزمان به دست  دانشجویان و نخبگان فرهیخته و با حمایت همه جانبه ی مسولان و مدیران علمی و  فرهنگی آغاز شده است و بر همگان به ویژه جامعه ی علمی کشوراست تا با هم فکری وهمیاری گسترده در تقویت واعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ودفاع ازمواضع اصولی وانسانی بیش از پیش کوشا باشند. بدین وسیله اهتمام به دانش اندوزی که هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دوبال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد; فرصت را مغتنم شمرده اکتساب افتخارآمیز رتبه ی اول کارشناسی ارشد رشته آب و هواشناسی را درکنکور سراسری سال  93  تبریک و تهنیت  عرض نموده و این لوح تقدیر به حضور عالمانه ی شما   تقدیم  می گردد. باامید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی ،ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی شما جهت نیل به توسعه ی پایدار انسانی دین محور در جهان کنونی باشیم.

دکتر خسرو عزیزی

 


۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰
۶۰۶ بازدید