اخبار

پیام معاون آموزشی دانشگاه لرستان به‌مناسبت روز معلم و استاد

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در پیامی، سالروز شهادت آیت‌الله استاد مرتضی مطهری و روز معلم و استاد را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت، سالروز نکوداشت مقام ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری، فرصتی است تا مراتب سپاس خود را تقدیم تمامی اندیشمندان و آموزگاران، به ویژه استادان فرهیخته­‌ی دانشگاه لرستان بنماییم.

بی شک ترویج دانش و بینش در جامعه وظیفه‌­ای خطیر و ارزشمند است که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به وضوح مشهود است و تلاش ارزشمند استادان فرهیخته دانشگاه برای آموزش آینده‌­سازان ایران اسلامی، نقشی بی‌­بدیل در اعتلای علم و فناوری کشور و تحقق اهداف ایران عزیزمان خواهد داشت.

اینجانب، با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و قدردانی از زحمات و تلاش­های خستگی‌­ناپذیر همه عزیزان عرصه علم و دانش و استادان فرهیخته دانشگاه، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت نموده و از همکاران گرامی دعوت می‌نمایم با مشارکت فعال و روزافزون خود، در طرح ایده‌های نوآورانه، تولید دانش‌ و محصول نیاز محور و مبتنی بر دانایی ناشی از فرایند آموزشی، در راستای رفع مشکلات جامعه و پیشرفت کشور کوشا باشند.

علی میر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان

12 اردیبهشت 1403


۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۵:۵۰
۲۷۶ بازدید