اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از سرای دانشجویان دختر این دانشگاه بازدید کردند

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف سرای دانشجویان دختر دانشگاه لرستان واقع در خیابان ولیعصر (عج) خرم‌آباد بازدید و با دانشجویان ساکن این سرای دانشجویی (خوابگاه‌) گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، شامگاه چهارشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه (روز معلم و استاد) صورت گرفت و بیش از یک ساعت تداوم یافت.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی این دانشگاه و محسن ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان در این بازدید، از اتاق‌های دانشجویان، اتاق توزیع غذا، آشپزخانه‌ها و راهروها بازدید کردند و مشکلات صنفی دانشجویان ساکن این خوابگاه‌ را شنیدند.

این بازدید در راستای تداوم بازدیدهای پیشین صورت گرفت؛ زیرا از جمله اولویت‌های کاری معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، مستمر بودن بازدیدهای میدانی از خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه است.

دکتر شاهین در این بازدید نکاتی را درباره تقویت راهکارهای نظم و نظافت اتاق‌های سرای دانشجویی برای دانشجویان بیان کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این بازدید با سرپرست سرای دانشجویی نیز گفت‌وگو کرد.

همچنین بهترین اتاق‌های دانشجویان از نظر رعایت نظم و انضباط و مرتب بودن و توجه به بهداشت محیط با مشارکت سرپرستان سراهای دانشجویی در بازدیدها انتخاب می‌شوند.

در این بازدید تصویب شد فضای حیاط سرای دانشجویی از نظر شاخص‌های فضای سبز و زیباسازی، تقویت شود تا محیط زیست خوابگاهی‌ دانشجویان ارتقاء یابد.

همچنین درباره تهیه و تقویت برخی تجهیزات مرتبط با نظافت و غذا، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، قول مساعد داد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۴۸
۴۷۰ بازدید