اخبار

مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان: اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: «اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه هستند و تربیت مطلوب دانشجو و دانش‌آموز، مبتنی بر مفهوم قرآنی رحمانیت است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه که روز دوشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری به مناسبت روز و هفته معلم در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «نقش استاد و معلم در هدایت‌گری بشر، یک نقش مورد تأکید در تعالیم دین اسلام است؛ استاد و معلم، صاحب ویژگی‌های مهربانی، دلسوزی و روزی‌دهنده براساس مفهوم قرآنی «رحمان» است».

دکتر مؤیدی، تصریح کرد: «اگر بخواهیم به وضعیت ایده‌آل برسیم که در آن استاد و معلم بتوانند همه‌جانبه بر روی دانشجو و دانش‌آموز تأثیرگذاری عمیق و پایدار از نظر تربیتی داشته باشند بایستی استاد و معلم، ویژگی رحمانیت نسبت به دانشجو و دانش‌آموز داشته باشد که یک مفهوم مهم قرآنی است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ادامه داد:‌ «تعلیم و تربیت یک امر خطیر و سنگین است؛ تعالیم دین اسلام و رهنمودهای امامین انقلاب، همواره باید چراغ راهنمای ما در این عرصه باشد».

گفتنی است برای مشاهده خبر و همه عکس‌های تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه، بر روی آدرس زیر (خبر)، کلیک کنید:‌

https://www.lu.ac.ir/news/brtrh-mozsh-aado-ht-aalm-o-std-shsot-dnshh-lrstn-bh-mnsbt-roz-maalm-tgll-shdnd/


۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳
۲۶۰ بازدید