اخبار

نشست برنامه‌ریزی دانشگاه لرستان برای برگزاری مرحله دانشگاهی المپیاد ورزش‌های فناورانه برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

نشست برنامه‌ریزی مقدماتی برای برگزاری مرحله دانشگاهی استانی المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی به ریاست دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد از گروه تربیت بدنی و دانشکده فنی و مهندسی نیز مدیران و دانشجویان حضور داشتند و دیدگاه‌های خویش را برای برگزاری هرچه کیفی‌تر المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی بیان کردند.

در این نشست، پارسا، به عنوان رابط بین معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در رابطه با المپیاد مذکور، گزارش برخی فعالیت‌های مقدماتی انجام شده را ارائه کرد.

دکتر شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این نشست تصریح کرد کمیته‌های مختلف برای حضور پررنگ دانشجویان در این رویداد بایستی تشکیل شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد برای موفقیت در المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی بایستی به خوبی از ظرفیت گروه تربیت بدنی دانشگاه لرستان و نظرات تخصصی این گروه بهره‌گیری شود.

دکتر مهدی شاهین از دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه به خاطر حمایت برای خرید برخی تجهیزات و ایجاد یک مکان در راستای موضوع مذکور، سپاس‌گزاری کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۷
۲۹۴ بازدید