اخبار

نشست معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌های کشور با تأکید بر المپیاد ورزش‌های فناورانه برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج کشور با تبادل نظر و تأکید بر برگزاری المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و ارزیابی عملکرد مدیران دانشجویی این منطقه، به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشت درباره برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه، بحث و تبادل نظر صورت گرفته و دیدگاه‌ها به اشتراک گذاشته شد.

دانشجویان برگزیده در سطح استانی ورزش‌های فناورانه به مرحله سراسری (ملی) راه خواهند یافت.

المپیاد ورزش‌های فناورانه در سطح استانی و ملی در حوزه‌های ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال و همچنین در زمینه فناوری و نوآوری در ورزش برگزار خواهد شد.

در این نشست، درباره راهکارهای تقویت برنامه‌های متنوع برای سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) و موضوعات مربوط به غذای دانشجویان نیز نقطه‌نظرات بیان شد و معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌های کشور، تجربیات کاری خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

در این نشست خبر داده شد که قرار است در روزهای آتی نشست مجازی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با سخنرانی دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می‌شود.

گفتنی است در نشست معاونان دانشجویی منطقه پنج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، دکتر محمدنبی احمدی، حضور داشت و سخنرانی کرد.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، منطقه پنج دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۴
۲۸۲ بازدید