اخبار

نشست معاونان دانشجویی و پشتیبانی دانشگاه لرستان با مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

نشست دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه با دکتر ابراهیم علیدوست، مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم با هدف کمک به ارتقای زیرساخت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که بعدازظهر روز شنبه، 8 اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل اتاق معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقاضا کرد از نظر چارت سازمانی، اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان به مدیریت، ارتقاء یابد.

همچنین، در این نشست، از سوی حاضران در نشست شامل دکتر سعید محمدزاده، دکتر محمدی (مدیر امور اداری دانشگاه لرستان)، دکتر اقبالی (رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه)، عباسی (مدیر حراست دانشگاه)، شاکرمی (مدیر امور عمرانی دانشگاه) و احمدی (از اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان) با رویکرد مطالبه‌محوری، درخواست‌هایی برای ارتقای شاخص‌ها و زیرساخت‌های تربیت‌بدنی متناسب با اختیارات مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، مطرح شد.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این نشست، از دکتر علیدوست به‌خاطر مساعدت‌های ایشان در سال گذشته به دانشگاه لرستان سپاس‌گزاری کرد که این مساعدت‌ها باعث تقویت و گسترش زیرساخت‌ها شد.

دکتر شاهین در این نشست درباره کمک‌های مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز برخی اماکن ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان نیز توضیحاتی را خطاب به مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، بیان کرد.

درباره اعتبارات مالی مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت‌های جدید ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان نیز تقاضاها و درخواست‌هایی در این نشست مطرح شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار امیدواری کرد در آینده دکتر علیدوست براساس دعوت معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در نشست شورای ورزش دانشگاه لرستان حضور داشته باشد.

دکتر علیدوست نیز در این نشست، پس از آنکه دیدگاه‌ها را شنید در سخنانی قول مساعد داد تا جایی که قانون اجازه بدهد تلاش خواهد کرد در تقویت و ارتقای زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه لرستان بکوشد تا دانشگاه لرستان بتواند متناسب با تعداد اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویانش، استانداردهای لازم و کافی زیرساختی ورزشی را داشته باشد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۴
۶۹۷ بازدید