اخبار

نشست گسترش همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

نشست گسترش همکاری‌های کاربردی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان به میزبانی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز یکشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه سال جاری در اتاق حوزه ریاست دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با حضور دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر حجت وحدتی، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه، رضا نامداریان، رئیس گروه آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و دکتر حجت وحدتی، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه درباره ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گوناگون علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان توضیحاتی را ارائه کردند.

همچنین دکتر لیلا آرغا، دکتر علی شریعت‌نژاد، دکتر علی صیادی‌سومار، دکتر علی حسنوند و دکتر علی رحیمی‌باغی نیز هرکدام دیدگاه‌های خود را با هدف تقویت ارتباط بین داشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کردند.

این‌گونه نشست‌ها در راستای گسترش ارتباط بین دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی با رویکردهای علمی و عملیاتی مبتنی بر نیازها و ظرفیت‌های استان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۴
۴۴۴ بازدید