اخبار

اردوی فرهنگی، تفریحی دانشجویان دختر دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

اردوی فرهنگی، مذهبی، تفریحی جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به مقصد امام‌زاده سیدعلی (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (علیه‌السلام) واقع در جاده پلدختر به پل‌زال (90 کیلومتری خرم‌آباد) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این اردو که روز پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد مدیر و معاون حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (حسن صالحی‌راد و مهدی امید)، معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان ( حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله فاضلی )، مدیر اجرایی این نهاد (مهدی سپهوند)، مراد رحیمی، رئیس اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاه و خانم نجفی مسئول واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه، دانشجویان را همراهی کردند.

از جمله برنامه‌های متنوع این اردو می‌توان به پیاده‌روی و کوهپیمایی، ورزش، مسابقه فرهنگی، دینی، مذهبی، پاسخ به پرسش‌های دانشجویان، گفت‌وگوهای دانشجویی و پرسش و پاسخ درباره حجاب و عفاف و تقدیر از برندگان مسابقه، اشاره کرد.

این اردو را مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کند با همکاری واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه لرستان برگزار کرد.

گفتنی است یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی دانشگاه لرستان مورد تأکید تیم مدیریتی این دانشگاه است اجرای برنامه‌های شاد و نشاط‌آور برای دانشجویان است.

نشاط بخشی از فرهنگ امید به آینده است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۰
۱۰۶۴ بازدید