اخبار

کارگاه روش‌ها و فنون مناظرات دانشجویی در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون مناظرات دانشجویی ویژه تیم‌ها و نفرات برگزیده رویدادهای مناظرات، کرسی‌ها و مسابقات سدید استانی راه یافته به مرحله کشوری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی استان لرستان در سالن شهید دانیالی ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این کارگاه دکتر مهدی امید تجربیات و داشته‌های خود در زمینه برگزاری مناظرات و کرسی‌ها که طی مدت بیش از 20 سال حضور در این رویدادها به عنوان داور لیگ‌های مناظرات دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاهی، استانی و ملی اندوخته است در اختیار دانشجویان شرکت کننده در مسابقات کشوری و سایر دانشجویان علاقه‌مند قرار داد.

وی در این کارگاه به صورت نظری و عملی مبانی نظری، مدل‌ها و الگوهای تامین محتوا، فرم و ساختارهای ارایه بحث را برشمرد و به بحث و پرسش و پاسخ گذارد.

رویکرد گفتمان و کارکردگرایی ساختاری از جمله الگوهایی بود که به صورت نظری و عملی بدان پرداخته شد و بحث و تبادل نظر با مشارکت دانشجویان در ااین رابطه صورت گرفت.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه‌های لرستان و فرهنگیان استان لرستان خود را برای حضور در مسابقات سراسری رویدادهای مناظرات دانشجویی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی، کرسی‌های آزاداندیشی کشوری و سدید ارایه سه دقیقه‌ای ملی آماده می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰
۱۹۶ بازدید