اخبار

کارگروه آبشارشناسی لرستان تشکیل شد

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

دکتر علی نوری، مدیر مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان خبر داد: «باتوجه به وجود ظرفیت مهم گردشگرپذیر آبشارها در استان لرستان، یک کارگروه مشترک فرابخشی در این زمینه مستقر در مرکز آبشارشناسی روستای بیشه تشکیل شد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نوری در گفت وگو با خبرنگار ما تشریح کرد: «مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان از جمله مراکز علمی است که برنامه‌های گوناگونی را برای رونق گردشگری در آبشارها با تأکید بر آبشار روستای بیشه اجرا کرده است».

دکتر نوری اظهار داشت: «باتوجه به وجود آبشارهای متعدد با ساختارهای زمین ریخت شناسی و ویژگی های آب شناختی گوناگون در لرستان و ضرورت مطالعات آبشارهای لرستان به ویژه آبشار بیشه، کارگروهی متشکل از مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان، دانشکده منابع طبیعی این دانشگاه، سازمان زمین شناسی و سازمان میراث فرهنگی استان لرستان تشکیل شد».

مدیر مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان افزود: «در این کارگروه عضویت سازمان زمین شناسی لرستان در مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان تأیید شد».

دکتر علی نوری تصریح کرد: «هدف از اینگونه اقدامات تقویت هرچه بیشتر گردشگری علمی، فرهنگی و اجتماعی است تا با رویکردهای علمی و عملیاتی، پتانسیل های گردشگری استان لرستان در بخش آبشارشناسی، معرفی شوند».


۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۱
۱۷۴ بازدید