اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: امروز پیام دفاع از فلسطین در سراسر جهان طنین‌انداز شده است

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

رئیس دانشگاه لرستان در تجمع حمایت دانشگاهیان استان لرستان از دانشگاهیان ضدصهیونیستی آمریکا و اروپا به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «امروز پیام دفاع از فلسطین، فقط مختص ایران اسلامی نیست بلکه در سراسر جهان از جمله آمریکا و اروپا، این پیام، طنین‌انداز شده است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، روز یکشنبه،‌9 اردیبهشت‌ماه سال جاری در این تجمع که در محل گلزار شهدای دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد:‌ «امروز آرمان دفاع از مستضعفان از زبان دانشجویان معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سراسر جهان، شنیده می‌شود و این گویای برحق بودن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است».

دکتر نظری توضیح داد: «امروز شاهد هستیم صدای رسای دفاع از فلسطین و غزه که صدای ماندگار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای قدس است بر زبان دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا جاری شده است».

وی اظهار داشت: «رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک‌کش است؛ از زمانی که رژیم صهیونیستی شروع به کودک‌کشی کرد در ورطه اضمحلال و نابودی قرار گرفته است».

گفتنی است این تجمع با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان با حضور دکتر احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان برگزار شد.

دانشگاهیان استان لرستان همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

دانشگاهیان استان لرستان سرکوب خشن دانشجویان و اساتید معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند و آن‌را نشانه دروغ بودن ادعای آزادی بیان توسط آمریکا دانستند.

دانشگاهیان استان لرستان بار دیگر حمایت خود را از جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین اعلام کردند.

در این تجمع دانشگاهی، پیام دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان خطاب به دانشگاه کلمبیا آمریکا توسط دکتر غلام‌حسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان و دکتر منوچهر نصری از همین گروه، به زبان‌های فرانسه و انگلیسی قرائت شد.

در این پیام رئیس دانشگاه لرستان از رئیس دانشگاه کلمبیا آمریکا خواست به حق آزادی بیان دانشجویان حامی فلسطین در این دانشگاه احترام بگذارد.

در این پیام، رئیس دانشگاه لرستان سرکوب اساتید و داشنجویان حامی فلسطین دانشگاه کلمبیا آمریکا را محکوم کرد.

آدرس لینک مشاهده همه عکس‌های این تجمع:

https://www.lu.ac.ir/news/tgmaa-dnshhn-lrstn-dr-hmt-z-dnshhn-ddshonst-mr-brzr-shd/


۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۹
۲۶۲ بازدید