اخبار

رئیس دانشگاه لرستان از تیم دانشجویی میکروبیولوژی این دانشگاه به خاطر کسب موفقیت کشوری تجلیل کرد

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری با حضور در دانشکده علوم پایه این دانشگاه از دانشجویان تیم میکروبیولوژی دانشگاه لرستان شامل امیرحسین باجلان، مهدی علیزاده، فاطمه احمدی و فاطمه رجبی که بهمن‌ماه سال گذشته موفق شدند مقاوم سوم رقابت ملی (کشوری) راهی شو را کسب کنند تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در آیین تجلیل از این دانشجویان که روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد دکتر امیرقاسم غضنفری مطلق، رئیس دانشکده علوم پایه و معاونان این دانشکده حضور داشتند.

در این آیین، رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی کسب موفقیت‌های علمی به ویژه در سطح ملی و بین‌المللی را باعث افتخار برای دانشگاه لرستان و استان لرستان دانست.

وی تصریح کرد همواره باید به قابلیت ها و ظرفیت های دانشجوی بیش از پیش توجه کنیم و به بالندگی استعدادهای مختلف دانشجویی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی کمک کنیم.

دکتر نظری تصریح کرد باید کوشش کنیم اینگونه موفقیت‌های ارزشمند علمی در آینده نیز تداوم داشته باشند.

دانشجویان شرکت کننده در این آیین نیز در سخنانی ضمن سپاس از رئیس دانشگاه لرستان و رئیس دانشکده علوم پایه این دانشگاه، بر حمایت هرچه بیشتر از تیم های علمی دانشجویی تأکید کردند.

گفتنی است تیم دانشجویی مذکور با راهنمایی دکتر سمیه سبزعلی، عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان و دکتر آزاده برجسته، عضو هیئت علمی گروه فیزیک این دانشکده، به عنوان اساتید راهنما، توانست مقام سوم مسابقه ملی و مسئله‌محور «راهی شو»، وابسته به بنیاد ملی نخبگان را از آن خویش کند.

در این مسابقه، تعداد دو هزار و 100 نفر از دانشجویان (اکثر شرکت کنندگان مقطع ارشد و دکتری دانشگاه‌های مطرح کشور) با فعالیت بر روی 20 پروژه تعریف شده از سوی مجموعه‌های دانش بنیان و صنعتی در بازه زمانی شش ماهه به رقابت پرداختند و تیم‌های برتر در آیین پایانی این رقابت ملی، معرفی و تجلیل شدند.

مسابقه ملی و مسئله‌محور راهی شو با هدف شناسایی دانشجویان مستعد، آشنا سازی دانشجویان و دانش‌آموختگان با مسائل و چالش‌های کشور، تشکیل هسته‌های دانش‌بنیان، توانمندسازی آنان و اتصال به مراکز فناوری و صنعتی کشور، از شهریور تا بهمن‌ماه 1402 برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۸
۷۰۰ بازدید