اخبار

اساتید دانشگاه‌ها بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، به مناسبت گرامیداشت روز معلم و موفقیت دو عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان به عنوان هیئت علمی نمونه کشوری، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام دکتر حاتمی‌کن‌کبود به این شرح است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتو العلم درجات والله بما تعلمون خبیرا

در روزهای با برکت گرامیداشت جایگاه والای استاد؛ به بهانه ی پاسداشت سالروز شهادت اسوه دانش و بینش و جهاد علمی و فرهنگی مرحوم علامه شهید مرتضی مطهری رضوان الله تعالی علیه، انتشار خبر معرفی استادان نمونه در رتبه بندی وزارت علوم و کسب دو جایگاه ی ارزنده استادان فرهیخته‌ی دانشگاه لرستان آقایان دکتر حمزه امیری و دکتر امیرحمزه حقی‌آبی، مایه‌ی مباهات و شادی جمعی دانشگاهیان استان لرستان است.

ایشان و سایر اساتید دانشگاه‌ها، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هستند که مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری مبتنی بر محور امید به قلم و اندیشه این عزیزان محقق خواهد شد.

ضمن تبریک روز استاد به همه اساتید آموزش عالی استان، بر خود فرض عینی می‌دانم که به این عزیزان به عنوان نماد علمی که به کسب مقام هیئت علمی نمونه کشوری نائل آمده‌اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم که در تمام امور موفق و موجب ارتقای نام ایران در جهان باشند.

حبیب حاتمی‌کن‌کبود

مسئول دفتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان


۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۲۰
۱۰۵ بازدید