اخبار

تجمع دانشگاهیان لرستان در حمایت از دانشگاهیان ضدصهیونیستی آمریکا برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

تجمع حمایت دانشگاهیان استان لرستان از خیرش دانشجویی خیزش حامی فلسطین دانشگاهیان آمریکا با حضور دکتر احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این تجمع که ظهر روز یکشنبه، 9 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با تجععات دانشگاهیان سراسر کشور، با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد شرکت‌کنندگان پرچم رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را به آتش کشیدند و تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی تأکید کردند.

شرکت کنندگان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و سرکوب دانشگاهیان مدافع مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند.

همچنین شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه به شهدای والامقام احترام گذاشتند و باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

در این تجمع دانشگاهی، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در محکومیت سرکوب دانشجویان آمریکا قرائت شد.

همچنین، نامه رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری خطاب به رئیس دانشگاه کلمبیا آمریکا به زبان انگلیسی و فرانسوی قرائت شد که در این متن، رئیس دانشگاه لرستان از دانشگاه کلمبیا خواسته است آزادی بیان دانشجویان مدافع مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه را به رسمیت بشناسد و مانع سرکوب خشن دانشجویان بشود.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان توسط دکتر غلامحسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان به زبان فرانسه و توسط دکتر منوچهری نصری از همین گروه به زبان انگلیسی قرائت شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۴
۸۴۴ بازدید