اخبار

انعقاد تفاهم‌نامه جدید همکاری علمی کاربردی دانشگاه لرستان با شرکت فجر صفا استان لرستان

۱۴۰۲/۰۳/۲۳

تفاهم‌نامه جدید همکاری علمی، پژوهشی، تحقیقاتی، کاربردی دانشگاه لرستان با شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا استان لرستان، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این تفاهم‌نامه جدید که تمدید، به روزرسانی و ارتقاءیافته‌ی تفاهم‌نامه پیشین است با پیگیری گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه لرستان منعقد شد و تاریخ اعتبار آن، چهار سال است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور و مدیر گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه لرستان که زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند رضا آساره است.

شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا استان لرستان از جمله شرکت‌های تولیدی و گردشگری استان لرستان و کشور است که در جاده خرم‌آباد به ویسیان، قرار دارد.

این شرکت در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، محصولات گلخانه‌ایی، چنگل‌داری، شیلات، منابع طبیعی، گردشگری، گیاهان دارویی و ... فعالیت دارد.

شرکت مذکور در بخش صادرات هم فعال است و بخشی از محصولات خود را به بعضی کشورهای دنیا از جمله برخی کشورهای غرب آسیا صادر می‌کند.

تقویت ارتباطات کاربردی برون‌دانشگاهی و گسترش ارتباط بین دانشگاه با جامعه و صنعت از جمله اهداف انعقاد و مبادله اینگونه تفاهم‌نامه‌هاست.


۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۷
۸۵۰ بازدید