اخبار

پیام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان/ شب‌های قدر را شب‌های ولایت و تجدید بیعت با امام عصر (عج) بدانیم

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به مناسبت بزرگداشت شب‌های قدر و فرارسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین، علی (ع)، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«در حقیقت از شب قدر، انسان مؤمن روزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار، سال نو را آغاز می‌کند. در شب قدر تقدیر او در دوران سال برای او از سوی کاتبان الهی نوشته می‌شود. انسان وارد یک سال نو، مرحله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نو و در واقع یک حیات نو و ولادت نو می‌شود. در راهی به حرکت در می‌آید، با ذخیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی تقوا این راه را طی می‌کند. (مقام معظم رهبری)

خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ایام را در مدت میهمانی بر روی این کره خاکی به ما عطا فرمود تا با درک زیباترین لحظه‌های حیات انسانی، قدوم شب قدر را با اشک‌های شوق مفروش سازیم.

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین و امام المتقین، علی (ع) و آرزوی قبولی عبادت‌های عاشقانه، نیایش‌های عارفانه و بندگی‌های خالصانه جمیع مؤمنین و مومنات، از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات شب‌های پرخیر قدر و بهره مندی از فیوضات عظیم آن را مسئلت می‌نماید.

شایسته است در شب های قدر و در آستانه شهادت مظلوم ترین انسان تاریخ بشریت، امیرمومنان علی (علیه السلام) دست نیاز به آستان پرفیض الهی بالابریم و با استغاثه و تضرع به درگاه معبود بی همتا، ثبات و پایداری در راه خدا و پیروزی اسلام و مسلمانان را طلب کنیم.

شب های قدر را شب‌های ولایت و تجدید بیعت با امام عصر (عج) بدانیم و از ساحت مقدس ربوبی ضمن دعای فراوان برای تعجیل در فرج امام زمان ارواحناه فداه، برای آزادی قدس شریف از چنگال پلید صهیونیزم و رهایی ملت مظلوم فلسطین، یمن ، بحرین، سوریه و عراق دعا کنیم و بخصوص با قلب های پاک و نیت های صادق از خداوند بخواهیم مکر و توطئه های دشمن را خنثی سازد و عاقبتی مملو از عزت، اقتدار و موفقیت را نصیب ملتمان گرداند.

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیةَ وَ النَّصْر.


۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۳
۱۳۱ بازدید