اخبار

نشست کمیته عفاف و حجاب دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

نشست کمیته عفاف و حجاب دانشگاه لرستان با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز شنبه، 8 اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد هرکدام از اعضاء، پیشنهادات و راهکارهای خود را درباره تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاه، بیان کردند.

همچنین با رویکرد آسیب شناسی، درباره نقص های برخی برنامه های مرتبط با این حوزه، تبادل نظر شد تا در نهایت با هم‌اندیشی، اثرگذارترین راهکارها برای تقویت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مطرح شود.

در این نشست، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری) و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (دکتر مؤیدی) بر غنابخشیدن هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی دانشگاه لرستان درباره عفاف و حجاب، تأکید کردند.

در این نشست بر بهره‌گیری هرچه بیشتر از روش های علمی‌تر و به روزتر برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، تأکید شد.

تقویت همکاری فرابخشی واحدهای مختلف دانشگاه لرستان و افزایش نقش اساتید و دانشجویان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، از دیگر موضوعات نشست بود.

همچنین، درباره اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در تعالیم اسلامی، توضیحاتی ارائه شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۷
۲۹۸ بازدید