اخبار

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان درباره پاسخ نظامی ایران به جنایت‌های رژیم خبیث صهیونیستی

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

به دنبال پاسخ غرورآفرین نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن بیانیه به این شرح است:

"واعدوا لهم ما استطعتم من قوه"

دستان خدا در دفاع از مظلومان و نابودسازی ستمگران بار دیگر بر عالم نمایان شد.

سخن حماسی و آتشین حاج قاسم شهید که می‌گفت: هیچ شبی نیست ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم

و این جنگ را شما شروع می کنید اما پایانش رو ما ترسیم می‌کنیم، با حمله بی نظیر دلاورمردان ایران اسلامی جلوه‌گری کرد و بازوان پر قدرت اسلام و انقلاب با فرمان شجاعانه و حکیمانه امام مسلمانان جهان و سپاه مقتدر و ارتش همیشه سرافراز با ضربه‌های سخت و شکننده بر پیکره‌ی استکبار و رژیم صهیونسیتی در برابر دیدگان جهان به نمایش گذاشته شد.

این حماسه و حرکت شجاعانه و مقتدرانه ستودنی و بی تردید آزاداندیشان عالم را خرسند و از این پس درس عبرتی برای زورگویان و ستمگران خواهد بود.

این تحقق بخشی انتقام سخت و تنبیه رژیم سفاک‌‌ کودک‌کش و مهاجم به کشورهای اسلامی و نیز کنسولگری کشورمان اعلان هشدار و پیام به نظام استکباری غرب و هم پیمانان بود که دوران قدرت نمایی پوشالی آنان به سر آمده و جهان مبارزه با ستم و معادله های قدرت وارد گام دیگری شده است.

بر خود می بالیم بر نعمت بی بدیل ولی فقیه و توان و نیروهای نظامی مؤمن به درگاه الهی شاکریم.

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان


۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰
۳۱۷ بازدید