اخبار

بیانیه‌‌ی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در محکومیت اقدامات شنیع رژیم صهیونسیتی

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای، حرمت‌شکنی‌های اخیر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و آن‌را به منزله‌ی خاک پاشیدن به روی خورشید دانست که بیش از پیش، چهره‌ی کریه تمدن منحط و وحشی غربی، آمریکایی را بر جهانیان عیان‌تر می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان, متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسئله‌ی فلسطین به عنوان مهم‌ترین مسئله‌ی جهان اسلام، یکی از رئوس هندسه‌ی‌ فکری و مکتبی انقلاب اسلامی و به تعبیر امام خامنه‌ای مدّظلّه الشّریف، کلید رمز آلود ظهور، در عصر حاضر است.

جسارت و حرمت‌شکنی‌های اخیر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی به منزله‌ی خاک پاشیدن به روی خورشید است که بیش از پیش، چهره‌ی کریه تمدن منحط و وحشی غربی، آمریکایی را بر جهانیان عیان‌تر می‌سازد.

غزه‌ی مظلوم و مقتدر، از جان خود گذشته تا گوهر آزادی را به دست آورد و در این راه پر افتخار، دامن تکانده است و با هیچ حربه و هجمه‌ای نمی‌توان این حرکت زنده را میراند.

امّا این امّت اسلام است که می‌بایست با اتخاذ مواضع انقلابی، نه فقط اقدامات شنیع و متجاوزانه‌ی صهیونیسم بین‌الملل را محکوم نماید بلکه به رسالت تاریخی خود در صف‌آرایی مؤثر، مقابل جبهه‌ی باطل و نظام سلطه عمل نماید.

جامعه‌ی دانشگاهی لرستان با محکومیت اقدامات هتاکانه و جنایتکارانه‌ی اخیر رژیم صهیونسیتی در کنار مجامع حق‌طلب داخلی و بین‌المللی آماده‌ی نقش‌آفرینی مؤثر در حمایت عملی از جبهه و محور مقاومت است.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج


۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۴
۲۴۰ بازدید