اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از سلف سرویس مرکزی دانشگاه بازدید و با دانشجویان درباره کیفیت غذا گفت‌وگو کرد

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از سلف سرویس مرکزی دانشجویان پسر و دختر دانشگاه لرستان، بازدید و درباره کیفیت غذای دانشجویی با دانشجویان گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز سه‌شنبه، 28 فروردین‌ماه سال جاری، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، بدون اطلاع قبلی به دانشجویان، راهی سلف سرویس مرکزی دانشجویان دانشگاه لرستان شد و در جمع دانشجویان که مشغول صرف ناهار بودند به گفت‎وگو با آن‌ها پرداخت و از دانشجویان خواست نظرات خود درباره کیفیت غذای دانشجویی را بیان کنند.

در این بازدید، علی زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان و روح‌اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

دانشجویان نیز دیدگاه‌های موافق و مخالف خود درباره کیفیت غذای دانشجویی دانشگاه لرستان را بیان کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، نظرات دانشجویان را یادداشت کرد و نکاتی نیز درباره ارتقای کیفیت فعلی غذای دانشجویی، مطرح کرد.

دکتر شاهین در جمع دانشجویان توضیح داد بازدیدها را به صورت منظم انجام داده است و در آینده نیز این بازدیدها تداوم خواهد یافت.

دکتر شاهین اشاره کرد که دانشجویان سرمایه‌های انسانی آینده‌ساز مملکت هستند و توجه به دیدگاه‌ها و مطالبات آن‌‌ها در چارچوب قوانین وزارت علوم، اهمیت دارد.

در بخش دیگری از این بازدید، دکتر مهدی شاهین و هیئت همراه از آشپزخانه بزرگ سلف سرویس مرکزی دانشگاه لرستان بازدید و با نیروها و یاوران علمی شاغل در این بخش، گفت‌وگو کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این بازدید، گفت قدردان نیروها و یاوران علمی است که در این رابطه حداکثر کوشش خویش را به کار می‌گیرند تا رضایت دانشجویان ارتقاء یابد.

دکتر مهدی شاهین، درباره برخی نظرات دانشجویان، دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین، روح‌‌اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان در این بازدید، برای دانشجویان توضیح داد که نظارت‌ها بر پیمانکار مربوطه افزایش یافته است و همه تلاش مدیریت و یاوران علمی شاغل در اداره تغذیه دانشگاه لرستان این است که بتوانند رضایت دانشجویان را روز به روز و هفته به هفته، ارتقاء بدهند.

کریمی تشریح کرد در این زمینه بایستی هم معیارها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی وزارت علوم مدنظر است و هم نظرات دانشجویان که البته نظرات دانشجویان نیز باتوجه به تعداد زیاد دانشجویان بایستی در ساز و کارهای صنفی همچون شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، تجمیع و مطالبه‌گری شود.

وی خبر داد با مساعدت و موافقت تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به ویژه معاون دانشجویی دانشگاه لرستان (دکتر شاهین) در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک ساز و کارنظرسنجی مندرج در سامانه رزرو تغذیه دانشجویان دانشگاه لرستان هستیم تا بتوانیم به صورت نظام‌مندتر، نسبت به لحاظ نمودن نظرات اکثریت درباره کیفیت غذا، بیش از پیش، اهتمام داشته باشیم.

گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۶
۵۸۱ بازدید