اخبار

کارگاه و فروشگاه کاک سنتی افلاک مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان افتتاح شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

کارگاه و فروشگاه کاک سنتی افلاک (وابسته به دانشگاه لرستان)، در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی این دانشگاه، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 26 فروردین ماه سال جاری، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی، مهندس شاکرمی، مدیر واحد عمرانی دانشگاه و تعدادی از یاوران علمی و دانشجویان، کارگاه و فروشگاه کاک سنتی وابسته به دانشگاه لرستان افتتاح شد.

این کارگاه و فروشگاه شامل تولید و فروش انواع شیرینی سنتی (کاک، برنجی، نان خرمایی و شکری) می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، در این رابطه به خبرنگار ما گفت: «در راستای توجه به رفاهیات صنفی و تسریع در خرید اقلام و سهولت رساندن این موضوع و باتوجه به اینکه مجتمع خوابگاهی در بیرون از شهر خرم‌آباد قرار دارد ایجاد کارگاه‌ها و مغازه‌ها در راستای رفاه دانشجویان از اولویت‌های کاری ماست».

دکتر شاهین تشریح کرد: «تلاش ما این است که دانشجویان ساکن خوابگاه‌های بیرون از شهر، برای تهیه اقلام موردنیازشان، کمتر به داخل شهر مراجعه کنند».

وی اظهار داشت: «اینگونه کارگاه‌ها و مغازه‌ها توسط دانشجویان اداره خواهد شد و قیمت‌ها نیز نسبت به داخل شهر، بیست تا سی درصد تخفیف دارند».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: «نیاز است در این راستا از مساعدت ریاست محترم دانشگاه لرستان، جناب آقای دکتر نظری و زحمات و اقدامات مدیریت و نیروهای واحد امور عمرانی دانشگاه لرستان، سپاس‌گزاری کنم».

دکتر مهدی شاهین خبر داد: «براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، چشم انداز کاری ما این است که بتوانیم یک بازارچه در مجتمع خوابگاهی ایجاد کنیم؛ این چشم‌انداز متناسب با افزایش رضایت و رفاه دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها تهیه شده است».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸
۵۳۱ بازدید