اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: تفکر بسیجی مُنبَعث از قرآن و نهج‌البلاغه است

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

رئیس دانشگاه لرستان در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان لرستان گفت: «تفکر بسیجی مُنبَعِث از قرآن کریم و نهج‌البلاغه شریف است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این اجلاس که بعدازظهر روز یکشنبه، 27 اسفندماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «تفکر بسیجی منبعث از سیره نبوی و سیره علوی است».

دکتر نظری افزود: «کسی که دارای تفکر بسیجی است براساس آموزه‌های قرآن کریم، وجود خود را همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در راه خدا انفاق می‌کند».

وی اظهار داشت: «شهدا، وجود خود را در راه خدا انفاق کردند و این مصداق بارز تفکر بسیجی است».

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: «تفکر بسیجی که برآمده از قرآن کریم است به ما می‌آموزد همیشه در راه خدا انفاق کنیم و از خودخواهی و بُخل، به‌دور باشیم».

دکتر علی نظری بیان کرد: «در تفکر بسیجی که الهام گرفته از قرآن کریم و نهج‌البلاغه شریف است در برابر دشمنان باید ایستادگی کرد و نباید به دشمن اعتماد کرد و هیچ‌گاه نباید اجازه داد دشمن در عرصه‌ها پیروز شود».

دکتر نظری خاطرنشان کرد: «معیار بسیجی‌بودن عمل به تعالیم و آموزه‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه و ائمه اطهار علیهم‌السلام است».

وی تصریح کرد: «براساس تفکر بسیجی در برابر دشمنان همواره باید ایستاد و شمشیر شرف‌آور را برافراشت و روز به روز قدرتمند شد».

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد: «فردی که دارای تفکر بسیجی است در هر جایگاهی قرار دارد همه رفتارهایش براساس تعالیم قرآن کریم است».

دکتر علی نظری، افزود: «تفکر بسیجی الهام‌گرفته از قران کریم و نهج‌البلاغه شریف است و به همین علت، یک تفکر فرازمانی، فرامکانی و همیشگی است».

دکتر نظری تصریح کرد:‌«تفکر بسیجی یعنی ترجیح دادن منافع عمومی و منافع جامعه بر منافع فردی و شخصی؛ تفکر بسیجی یعنی مبارزه با فساد در همه ابعاد آن».

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: «الگوی تفکر بسیجی و سبک زندگی بسیجی شهید حاج قاسم سلیمانی است که براساس تعالیم قرآن کریم و نهج البلاغه شریف است».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱
۲۳۳ بازدید