اخبار

استاندار لرستان در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان لرستان: دولت سیزدهم با اولویت‌دانستن کار و تلاش یک دولت بسیجی است

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

استاندار لرستان در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان لرستان گفت: «دولت سیزدهم با اقدامات و رویکردهایی که به نفع مردم و کشور داشته و اولویت دانستن کار و تلاش و پرهیز از حاشیه‌ها، یک دولت بسیجی است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر فرهاد زیویار در این اجلاس که بعدازظهر روز یکشنبه، 27 مهرماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم، با موضع روشن رئیس‌جمهور محترم، پرهیز از حاشیه و تمرکز بر کار برای رفع مشکلات موجود جزو برنامه‌های اساسی دولت اعلام شد و این گویای اولویت کار و تلاش نزد دولت سیزدهم است و می‌دانیم که کار و تلاش از شاخص‌های تفکر و فرهنگ بسیجی است».

دکتر زیویار اظهار داشت: «هنگامی که دولت سیزدهم روی کار آمد شاهد بحران کرونا و تلفات سه رقمی این بیماری در کشور بودیم؛ در چنین شرایطی که تحریم‌های ظالمانه هم وجود داشت دولت مردمی سیزدهم توانست به سرعت اقدامات اساسی علیه شیوع بیماری کرونا انجام بدهد و حداکثر ظرف مدت شش ماه پس از روی کارآمدن دولت سیزدهم کشور در شرایط عادی قرار گرفت و حتی توانستیم صادرات واکسن هم داشته باشیم».

وی تشریح کرد: «وقتی دولت سیزدهم روی کار آمد شاهد وجود دیپلماسی یک‌سویه و به بن‌رسیده‌ای بوده‌ایم که همه چیز را به موفقیت برجام گره زده بود؛ اما اقدامات دولت سیزدهم در سیاست خارجی خروج از این وضعیت و حرکت به سوی دیپلماسی چندجانبه‌گرایی بوده است».

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: «سیاست خارجی دولت سیزدهم براساس بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های محیط بین‌الملل بوده است نه فقط اتکاء کردن به یک‌جانبه‌گرایی».

دکتر فرهاد زیویار، بیان کرد: «دولت سیزدهم در سفر به استان لرستان تعداد 46 مصوبه تصویب کرد که 33 مصوبه‌اش صد در صد اجرا شد و بسیاری از واحدهای راکد احیاء شدند؛ تعداد 190 واحد تولیدی شروع به کار کردند که نتیجه کار و تلاش دولت سیزدهم بوده است».

دکتر زیویار اظهار داشت: «استان لرستان در اعطای تسهیلات برای مشاغل خانگی رتبه اول کشور را کسب کرده است که این گویای تلاش و کوشش دولت سیزدهم است».

استاندار لرستان افزود: «در زمینه پروژه‌های عمرانی در سفر رئیس‌جمهور محترم به استان لرستان تعداد 140 مصوبه تصویب شد که 60 درصد این مصوبات و اعتبارات مورد نظر محقق شده است».

دکتر فرهاد زیویار، ادامه داد: «بسیج همواره در همه عرصه‌ها به امنیت و پیشرفت کشور، کمک اثرگذار کرده است».

وی تصریح کرد: «فرهنگ و مکتب بسیج فراتر از چارچوب‌های مرسوم اداری است؛ بسیج یعنی اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت مستمر و همیشگی و بدون توقف است».

استاندار لرستان گفت: «بسیج دارای ظرفیت‌های علمی فراوانی است و بایستی از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و نظام مسائل استان لرستان، بیش از پیش، استفاده کرد».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۴
۲۴۱ بازدید