اخبار

تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه لرستان از تنبیه نظامی رژیم خبیث صهیونیستی توسط ایران

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه لرستان از تنبیه نظامی رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این تجمع که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با حضور هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار شد شرکت کنندگان به نشانه حمایت قاطع از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خاطر انجام عملیات نظامی غرورآفرین سپاه پاسداران علیه رژیم جنایتکار و جعلی صهیونیستی، فریادهاهی الله اکبر سر دادند و شعارهای مرگ بر اسراییل و حمایت از مقاومت فلسطین را در فضای دانشگاه طنین‌انداز کردند.

همچنین، به نشانه خوشحالی از عملیات غرورآفرین سپاه علیه رژیم جعلی صهیونیستی که با همکاری ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت شیرینی در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

پاسخ نظامی ایران، عید عزت است

در این تجمع دانشگاهی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی، رویداد پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین نظامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی را که چند روز پس از عید سعید فطر صورت گرفت تحت عنوان عید عزت، نامید و تنبیه نظامی رژیم منحوس صهیونیستی را در راستای وعده های الهی دانست که باعث فروریختن هیمنه رژیم مذکور شد.

وی پیروزی حاصل شده را ناشی از خواست خداوند دانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، عملیات ترکیبی ایران علیه رژیم جعلی صهیونیستی را به همگان تبریک گفت.

دکتر مؤیدی، نواخته شدن سیلی فرزندان امیرالمؤمنین (ع) به چهره نفرت‌انگیز یهودیان صهیونیست را باعث این رویداد دانست که کودکان غزه توانستند حداقل برای یک شب با خیال آسوده و راحت بخوابند.

وی تصریح کرد این عملیات نشانه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ی جهانی است.

پس از سخنان دکتر مؤیدی، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان قرائت شد.

در این بیانیه، قرائت شد که عملیات نظامی ایران براساس ماده 51 سازمان ملل متحد و دفاع مشروع ایران در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بوده است.

پس از قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، شرکت‌کنندگان بر مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، فاتحه قرائت نمودند و بار دیگر بر پایبندی خویش به فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، تأکید کردند.

اقتدار نیروهای مسلح ایران در برابر صهیونیسم

سپس، شرکت کنندگان راهی مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان شدند تا نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان، اقامه کنند.

نماز ظهر به جماعت اقامه شد و پس از این نماز، دکتر حاتمی کن‌کبود، پیش از اقامه نماز جماعت عصر، به سخنرانی پرداخت.

وی در سخنانش به طور عمده به موضوع جهاد از نگاه قرآن کریم و تعالیم دین اسلام پرداخت و خواستار شد در جامعه در هر سطحی، فرهنگ جهاد تقویت شود.

دکتر حاتمی کن کبود توضیح داد پاسخ نظامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، معادلات قدرت در محیط بین الملل را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و استقلال و قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی این عملیات غرورآفرین را نه فقط به ایرانیان و جبهه مقاومت اسلامی منطقه، بلکه به همه بشریت تبریک گفت؛ زیرا ذات رژیم جعلی صهیونیستی یک ذات ضدبشری، ضدانسانی و ضداخلاقی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان، مظلومیت مردم غزه را چنین تشریح کرد که بالاخره کودکان غزه توانستند یک شب با خیال آسوده سر بربالین بگذارند؛ زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص سپاه پاسداران، بخشی از قدرت خویش را به جهانیان و استکبار نشان دادند.

پس از این سخنرانی، نماز جماعت عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمی کن‌کبود، اقامه شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۶
۸۷۲ بازدید